“Tehosta asiakaskokemustasi!” -koulutus

Ålands Näringsliv ja Unicorn Business Design tekivät yhteistyötä kevään 2024 aikana. Unicorn Business Design tuotti koulutuksen ”Tehosta asiakaskokemuksesi” Ahvenanmaalaisille yrittäjille. Kurssin keskeisenä aiheena oli asiakaskokemuksen tärkeä merkitys nykyisillä kovin kilpailutetuilla markkinoilla, sekä hyvän ja merkityksellisen asiakaskokemuksen osa-alueista. Osallistujat saivat myös käytännönläheisiä vinkkejä ja tietoa, miten kehittää oma toimintansa entistä asiakaslähtöisemmäksi.

Osallistujien arvio koulutuksesta:

Kurssin kokonaisuus: 3.5/4 

Kouluttaja ja hänen osaamisensa: 3.6/4

85 % suosittelisi kurssia muille 

“Kurssin päättyessä tunnelma oli korkealla. Uskon, että kaikki lähtivät kotiin positiivisella mielellä ja saivat mukaansa työkalun, josta on hyötyä heidän jokapäiväisessä työssään”

Solveig Saine, Ålands Näringsliv

“Kurssi tarjosi mahdollisuuden pohtia omaa toimintaa, ja osallistujat päättivät kurssin työkaluin ja positiivisin mielin”

Dan Andersson, Ålands Näringsliv

Koulutus toteutettiin osana Ålands Näringslivin vetämää liiketoiminnan kehittämishanketta ”Växla Upp”. Hanke on ERUF-projekti, ja sitä rahoittaa osittain Euroopan unioni. Projekti ja koulutus olivat suunnattu eri aloilla toimiville vakiintuneille yrityksille Ahvenanmaalla. Koulutukseen osallistui sekä yksityisyrittäjiä että pieniä ja keskisuuria yrityksiä.

Alands Naringsliv Jpg
Takaisin referensseihin