Ålands Näringsliv x Unicorn Business Design

Tehosta asiakaskokemuksesi – kurssi

Ålands Näringsliv ja Unicorn Business Design tekivät yhteistyötä keväällä 2024, kun Unicorn Business Design piti koulutuksen ”Boosta din kundupplevelse” (suomeksi Tehosta asiakaskokemuksesi) Ahvenanmaalaisille yrityksille. Koulutus toteutettiin Ålands Näringslivin vetämän liiketoiminnan kehittämishankkeen ”Växla Upp” puitteissa. Hanke on ERUF-projekti, ja sitä rahoittaa osittain Euroopan unioni. Projekti ja koulutus on suunnattu erilaisille vakiintuneille yrityksille Ahvenanmaalla. Koulutukseen osallistui sekä yksityisyrittäjiä että pieniä ja keskisuuria yrityksiä.

Kurssin keskeisenä aiheena oli asiakaskokemuksen tärkeä merkitys nykyisessä kilpailutilanteessa sekä se, mitkä tekijät muodostavat hyvän ja merkityksellisen asiakaskokemuksen. Kurssi oli kaksiosainen, ja ensimmäinen osa toteutettiin etäopetuksena, kun taas toinen osa pidettiin paikan päällä Maarianhaminassa. Kurssi oli erittäin interaktiivinen, ja sen aikana teoria ja käytäntö yhdistettiin niin, että osallistujat työskentelivät oman yrityksensä haasteiden ja mahdollisuuksien parissa.

Osallistujien arvio koulutuksesta:

Kurssin kokonaisuus: 3.5/4

Kouluttaja ja hänen osaamisensa: 3.6/4

85 % suosittelisi kurssia muille 

Kurssin päättyessä tunnelma oli korkealla. Uskon, että kaikki lähtivät kotiin positiivisella mielellä ja saivat mukaansa työkalun, josta on hyötyä heidän jokapäiväisessä työssään, sanoo Solveig Saine.

Kurssi tarjosi mahdollisuuden pohtia omaa toimintaa, ja osallistujat päättivät kurssin työkaluin ja positiivisin mielin, Dan Andersson.

Alands Naringsliv Jpg
Takaisin referensseihin